Kapotte lantaarnpaal? Een losse stoeptegel? Zwerfafval? Overlast van personen? Meld het ons via de Fixi website of de Fixi app.

Melding doen via de Fixi website

Een melding kun je gemakkelijk maken via de website van Fixi. Je kunt meldingen maken door te registreren / in te loggen of je kunt een melding maken zonder account. Vergeet niet je e-mailadres achter te laten. Zo kunnen wij jou op de hoogte houden van de voortgang van je melding.

Melding doen via de Fixi website

Melding doen via de Fixi app

Maak je vaker een melding? Dan kun je ook de Fixi app gratis downloaden op je smartphone via de Apple Store of Play Store. Met de app kun je de status van je melding in de gaten houden en kun je reageren op een melding.

Download de speciale Fixi app via de Playstore of AppStore.

Alle informatie die je geeft, dus ook je contactgegevens, wordt vertrouwelijk behandeld. Een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving helpt mee aan een juiste afhandeling van je melding. Als je iets meldt, verwerkt de gemeente je melding op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur.

Kleine gebreken in de buurt verhelpt de gemeente vaak snel. Duurt het langer, dan houden wij je op de hoogte

Wat doen we met jouw melding?

Telefonisch melden

Je kunt jouw meldingen ook altijd aan het Klantcontactcentrum (KCC) doorgeven via telefoonnummer 0416-683456 op maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 17.00 uur en op vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur.

Bel je buiten kantoortijden en kan jouw melding niet wachten tot de eerstvolgende werkdag, volg dan het keuzemenu. Blijf aan de lijn tot er wordt opgenomen door de collega van de storingsdienst of spreek jouw boodschap, naam en telefoonnummer in. Je wordt dan zo spoedig mogelijk teruggebeld.