Vervolg Regenbooggemeente: ga met ons in gesprek!

De afgelopen weken hebben een heleboel inwoners de vragenlijst ingevuld. Bedankt allemaal! Meerdere mensen gaven aan dat ze verder wilden praten. Daarom organiseren we nu verschillende inloopmomenten. Hier kan je individueel of in een groep met ons in gesprek. 

De inloopmomenten op het stadhuis vinden plaats op: 

  • donderdagmiddag 17 april tussen 12.30 en 17.30 uur
  • maandagmiddag 28 april tussen 13.00 en 16.30 uur
  • donderdagochtend 1 mei tussen 08.30 en 12.00 uur

Ook is er een inloopavond op maandag 28 april tussen 18.00 en 21.00 uur. Hiervoor zoeken we nog naar een geschikte locatie. Dit doen we op basis van het aantal aanmeldingen.

Heb jij in de vragenlijst aangegeven dat je met ons in gesprek wil? Of heb je de vragenlijst niet ingevuld maar wil je toch iets met ons delen? Meld je dan aan via de knop hieronder. 

Aanmelden
 

  • Wielercafé met Annemiek van Vleuten

    Wielerliefhebbers kunnen zich verheugen op een bijzondere avond vol inspirerende verhalen, anekdotes en wielerbeleving tijdens het Wielercafé op donderdag 20 augustus.

  • Volop verbinding bij Waalwijk Leeft

    Onder de noemer ‘voor Waalwijkers, door Waalwijkers’ vond vorige week de eerste editie van Waalwijk Leeft plaats. Een evenement waar volop verbinding ontstond.

  • UPDATE 25-6: aangepaste afvalinzameling en openingstijden milieustraten

    Vanwege de hitte halen we tijdelijk het afval vroeger op. Ook zijn de milieustraten vroeger open en de textielcontainers afgesloten. Deze aanpassingen gelden woensdag 24 juni, donderdag 25 juni, vrijdag 26 juni en zaterdag 27 juni.