Melding doen

Is er iets kapot in uw omgeving? Of ervaart u overlast van personen? Meld het zodat we er iets aan kunnen doen.

Melding openbare ruimte

  • Kapotte speeltoestellen;
  • Losliggende stoeptegel;
  • Kapotte lantaarnpaal;
  • Verstopte riolering;
  • Zwerfvuil;
  • Overlastgevend gedrag op straat;
  • Stankoverlast.

 U kunt een melding doen via de MijnGemeente App. 

Doe hier een melding over een verdachte of zorgelijke (criminele) situatie, zoals vermoedens over:

Meld verdachte situaties

  • Verdachte panden (drugspand);
  • Crimineel gedrag op straat;
  • Illegale onderhuur;
  • Prostitutie;
  • Dealen;
  • Uitbuiting van mensen;
  • Verward gedrag.

Wilt u liever anoniem melden? Dat kan via de MijnGemeente App of via Meld Misdaad Anoniem.

Meer informatie over veiligheid

Alle informatie die u geeft, dus ook uw contactgegevens, wordt vertrouwelijk behandeld. Een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving helpt mee aan een juiste afhandeling van uw melding. Als u iets meldt, verwerkt de gemeente uw melding op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur.

Kleine gebreken in de buurt verhelpt de gemeente vaak snel. Duurt het langer, dan houden wij u op de hoogte.


Melden via de MijnGemeente App

U kunt een melding doen via de MijnGemeente App.

Dit kan ook anoniem. Let wel: als u een terugkoppeling wilt, hebben we uiteraard wel uw contactgegevens nodig.

 

Telefonisch melden

U kunt uw melding aan het Klantcontactcentrum (KCC) doorgeven via telefoonnummer 0416-683456 op maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. Het is handig als u uw burgerservicenummer bij de hand heeft. Zo kan de gemeente u beter laten weten wat er gaat gebeuren of aanvullende informatie vragen.

Belt u buiten kantoortijden en kan uw melding niet wachten tot de eerstvolgende werkdag, volg dan het keuzemenu. Blijf aan de lijn tot er wordt opgenomen of spreek uw boodschap, naam en telefoonnummer in. Wij bellen u dan zo spoedig mogelijk terug.