Melding doen

Komt u iets tegen waarvan u denkt dat wij het moeten maken of opruimen? Ervaart u overlast van personen op straat of ziet u een verdachte situatie?
Maak een melding zodat we er iets aan kunnen doen.
 

Melding doen
  • Kapotte speeltoestellen?
  • Losliggende stoeptegel?
  • Kapotte lantaarnpaal?
  • Verstopte riolering?
  • Zwerfvuil?
  • Drugs / Drugspand?
  • Hangjongeren?
  • Illegale onderhuur?

Alle informatie die u geeft, dus ook uw contactgegevens, wordt vertrouwelijk behandeld. Een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving helpt mee aan een juiste afhandeling van uw melding. Als u iets meldt, verwerkt de gemeente uw melding op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur. Kleine gebreken in de buurt verhelpt de gemeente vaak snel. Duurt het langer, dan houden wij u op de hoogte.


Melden via MijnGemeente APP

U kunt een melding doen via de MijnGemeente APP.

 

Telefonisch melden

U kunt uw melding aan het Klantcontactcentrum (KCC) doorgeven via telefoonnummer 0416-683456 op maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. Het is handig als u uw burgerservicenummer bij de hand heeft. Zo kan de gemeente u beter laten weten wat er gaat gebeuren of aanvullende informatie vragen.

Belt u buiten kantoortijden en kan uw melding niet wachten tot de eerstvolgende werkdag, volg dan het keuzemenu. Blijf aan de lijn tot er wordt opgenomen of spreek uw boodschap, naam en telefoonnummer in. Wij bellen u dan zo spoedig mogelijk terug.