Melding doen

Kapotte lantaarnpaal? Losliggende stoeptegel? Zwerfvuil? Verstopte riolering? Kapotte speeltoestellen? Maak een melding!

Melding doen

Als u iets meldt, verwerkt de gemeente uw melding op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur. Kleine gebreken in de buurt verhelpt de gemeente vaak snel. In dat geval krijgt u geen bericht. Duurt het langer, dan houden wij u op de hoogte.


Melden via MijnGemeente APP

U kunt een melding over de leefruimte doen via de MijnGemeente APP.

 

Telefonisch melden

U kunt uw melding aan het Klantcontactcentrum (KCC) doorgeven via telefoonnummer 0416-683456 op maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. Het is handig als u uw burgerservicenummer bij de hand heeft. Zo kan de gemeente u beter laten weten wat er gaat gebeuren of aanvullende informatie vragen.

Belt u buiten kantoortijden en kan uw melding niet wachten tot de eerstvolgende werkdag, volg dan het keuzemenu. Blijf aan de lijn tot er wordt opgenomen of spreek uw boodschap, naam en telefoonnummer in. Wij bellen u dan zo spoedig mogelijk terug.